Update

Den senaste tiden har det hänt så himla mycket både privat och på jobbet så jag inte hunnit blogga här. Hösten har kommit med stora steg, även om jag gillar hösten väldigt mycket har jag den senaste månaden känt mig väldigt trött och sliten och fått lite beslutsångest om min framtid, men förhoppningsvis blir det lugnare nu och jag kommer få en massa besök och snart är det jul och skidsäsong igen så det är mycket kul att se framemot 🙂

Imorgon ska vi göra en höstvandring och träden är så fina just nu, ska försöka lägga upp bilder från det snart. Håller även på att göra nya fotoalbum just nu och förra helgen för ett år sedan gjorde jag och David den bästa vandring jag har gjort hittills, här kan läsa om den: https://annasalptopp.wordpress.com/2014/10/05/vecka-40/

Och idag för ett år sedan så var jag på intervju för det jobbet jag har idag, tiden går snabbt, det är bara att ta vara på varje dag och ha kul på vägen, det försöker jag iaf 🙂

Här är lite mix av den senaste tiden 🙂

Ha en fin helg och njut av hösten 🙂 Kramis!!

Lämna en kommentar